Gonatt?

Gonatt eller gomorgon, välj själv!

Idag slutade jag tidigt. Mamma kom och hämtade mig på skolan och vi for å övningskörde. Första gången jag körde deras nya Audi A6:a. Men det gick super det :) Senare körde jag hem, hemma så skrev jag klart engenska läxan som ska in imorgon. Sen var jag lite social på msn för en gångs skulle^^ Tänk att så små ord kan betyda så mkt :D <3 Klockan 17.00 så började min trafikteori. Så den gick jag på, efter den så bokade jag lite körlektioner osv. Nu är man 4550kr fattigare, å de är bara början^^ Sen var det meningen att ja skulle åka och träna klockan 19.00. Men när jag gick ut från körskolan var klockan lite över sju, så jag hann inte med passet -.- Asdrygt. Men blir nog body pump imorgon (Y) Ska försöka dra med Elin också :D Jag och Erik stack ivåg och käkade en varsin sallad också innan vi for hem, nu ska jag fortsätta med min näthandelsuppgift som ska in på onsdag. Har även prov i Näthandel B då. Vi hörs imoron =)

Just ja, fick reda på två prov idag, fick MVG på provet i organisation och ledarskap. Fick VG på provet i Matte B. Helt klart nöjd. Har fått VG på alla prov i Matte B =) Även att det inte finns några riktiga MVG uppgifter på proven heller. *Duktig Flicka*

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin Hedblom

Jag ska inte på husvisning idag :p hihi, idag ska jag baka bröd, handla på ica maxi(du kanske vet en hårprodukt mot elektriskt hår?!) och plugga prov! Sorry, jag ska någon gång? kanske nästa vecka eller nått? hihi :D Puss på dig :)

2010-04-27 @ 12:59:49
URL: http://mimoon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ska också handla och plugga, men man hinner alltid klämma in lite träning :D Om värmeskyddet inte fungerar så testa Loréal Paris Elnetts hårspary, tar med mig den imorgon så får du testa ;) Puss :)

2010-04-27 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0