Jävla fotboll!!

Dagen började med typ nå föreläsning av ungdomsmottagningen. Sedan hade vi samhälle och vi fick en till feeeetrapport att skriva som ska vara inne om två veckor. Suck! Sen hade vi idrott, spelade fotboll, så dum som jag var ställde jag mig i mål och fick bollen rakt på lillfingret och ringfingret. Känseln försvann direkt i båda fingrarna. Sprang å tejpa fingerfan å sen fick jag en spark på tummen också. Tyyypiskt -.- Nu är jag jättesvullen i lillfingret och det gör skitont xD haha, aja det får man ta :)


Ledig på fredag vilken är jätteskönt. Ska försöka få mycket gjort då :)

Nu ska jag försöka plugga till vårat jävla skit prov som vi har imöra.. Kommer bli fett IG, eller G -.-

Fan va jag vill ha sommarlov å sol nu. Skulle även vilja ha svar på sommarjobben, så man vet om man får nå eller inte -.-


Love Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0