Dag 1 - Presentation av mig själv

  • Lisa Fredin, 18 år. (Snart 19)
  • Bor i lilla Hudiksvall med min pojkvän.
  • Går sista året på handelsprogrammet.
  • Älskar att vara med min familj/vänner.
  • Är Gudmor åt underbaraste sötaste ungen som finns. Hon betyder jätte mkt för mig. Nea <3
  • Är ganska inredningsintresserad.
  • Har höga krav på mig själv.
  • Är grym i skolan. Eller har bra betyg. (Hittils inget g, har vg i 4 kurser och mvg i typ 18)
  • Vill åka utomland och jobba.
  • Jag vill ha barn tidigt. Men lovat att jag ska vara minst 20 år.
  • Älskar att shoppa.
  • Tränar ganska mycket

Bara fråga om det är något annat ni vill veta :)



Detta var jag i somras ^^

Kraam

Kommentarer
Postat av: monalisa

Gullefjutt!!!!! Mammas mysjänta:)

2010-12-01 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0