Julklappsklar :)

Har varit klar med alla julklappar ett tag nu :D Så himla sköönt!


Har räknat och har köpt julklappar till 25st xD That´s life with big family, i guess :)

Småbebisarna Ebba å Nea har fått mest julklappar, tror det blev fem var xD Fniss, kul å skämma bort också :)



Den dyraste julklappen gick till min sambo detta år. Det är den dyraste klappen jag någonsin köpt. Hoppas han blir nöjd nu! :D Men han är så van att bli bortskämd av sin familj och släkt. Så dom tar väl mig i år igen xD Lite tråkigt det också.. Menmen, that´s life!



Här har ni några av paketen



Några till, finns fler också :)






Undra vad jag får i julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: My Wallin

Lisa.. Du är galen. Men så himla söt ändå! <3

2010-12-16 @ 17:31:58
URL: http://myywa.blogg.se/
Postat av: lisa

var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2010-12-16 @ 20:29:16
URL: http://lisaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0