Torsdag!

Dagen började med att jag sov över, typiskt.. Sen så åkte jag iväg till skolan och började bre mackor. Stod ju i café idag. Sedan gjorde jag prov vid 10. Gick ganska bra, Sen åkte jag ner på "STOORA" stan som har två små köpcentum och handlade ett spel till Nintendo DSi och lite smågrejer :)



New Super Mario Bros köpt på Game. 499kr :)


o
Batterier 30kr :) Å en sån här kontaktgrej så jag kan ladda mobilen och platta håret i england, köpt på Clas Ohlsson 199kr



Typ vid två kommer min lillebror och hälsar på, tror jag ska skämma bort han lite med massa glass:D

Tänk att jag åker imorgon, shit, tänk om jag inte kommer kunna blogga på tre veckor, men jag tror och hoppas att det går:) Annars har jag lite att ta igen när jag kommer hem^^ men några inlägg ska det iaf bli:D

Måste packa och stryka det sista jag ska ha med mig, hihi :)

puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till nu gumman!

Ta England med storm, lova mig det. ;)

Puss o kram!

2010-02-18 @ 15:17:47
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0