Jag är sur!

Jag är  sur och arg. Min nya Sony Ericsson Vivaz strejkar. Skulle sätta på plast igår köpe. Den skulle vila i 12-24timmaar. Jag gick in idag och visade mobilen, för det var vatten kvar under plasten(trodde jag). Det gick heller inte att slå in pinkoden. Det visade sig att vara fukt innanför displayen. SKIT! Jag har ingen försäkring, det har jag inte råd med :P Inte går fuktskador på garantin? Skulle inte tro det va.. Men ska in i butiken imorgon igen, då är chefen där. Får väl se vad han säger. Jag ber till gud att jag får en ny mobil. De sålde plasten till mig och jag köpte mobilen där. Jag följde noga anvisningarna som stod, så jag hoppas att det kan göra någonting åt det. Annars har jag spenderat över 5000kr i onödan på en mobil jag inte kan använda alls. OCH bindit fast mig på surf för 99kr/mån i två år i onödan, eftersom jag inte har någon mobil att surfa med. Jag har absolut inte råd att köpa en ny mobil nu när jag nyss spenderat 5000kr på den.



Jag är sur och tänker inte blogga mer idag, förlåt <3

Pusshörs

Kommentarer
Postat av: jenny

hah .ojdå, det lät inte så sp kul .. (:

jora, det är helt okej :))

2010-05-06 @ 20:47:55
URL: http://jjennybrostrom.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Vilken coolt snygg blogg du har!

2010-05-06 @ 22:29:01
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Lanah

Sv: Okej, vad tränar du? =)

2010-05-07 @ 11:08:56
URL: http://laliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0