Monday

Måndag - ny start på ny vecka

Började typ halv 12 idag, vilket gav sommorgon :D alltid lika skönt! hade bara en lektion, känns egentligen sjukt onödigt att fixa sig och åka till skolan för EN ynka lektion, håller ni inte med? menmen, lika bra att åka, annars kommer man bara fortsätta att strunta i den, å så kan jag ju inte hålla på. Så håller ju inte jag på ;) Fortfarande inte helt pigg, är trött och hängig, kanske inte så konstigt eftersom jag nästan inte ätit nått sen onsdag.. Inte att rekommendera, men kan inte hjälpa det, har ingen matlust alls! Så fort jag tänker på mat eller känner lukten så vill jag bara spyy!! Fyfan, de enda jag får i mig är typ en macka eller en apelsin. Sedan blir jag proppmätt på bara en thekaka, helt sjuk vad mätt jag blir, känns som jag ätit en 3-rätters middag. Shit, men aja, blir väl bättre om ett tag hoppas jag :D

Sen igår blev jag helt sjukt sugen på att börja spela fotboll igen, har några klasskamrater och kompisar som spelar i bjuråker, hörde att de sökte en målis, så får se om jag åker dit imorgon och kikar hu de har lagt upp sina träningar och hur laget är osv. Synd att de hade sådana dåliga träningstider, tidagar 20.30-22.00 och lördagar 10.00 om jag fattade det rätt? Synd när man måste åka några mil till träningarna, lördagar är okej, men jobbigt att åka hem så sent på tisdagar xD Menmen, det kan jag ta :D

Kikade på innebandy i söndags, kollade när min kusin spelade match. Insåg att det var sjukt kul att titta på, hände saker hela tiden ju, roligast när folk flyger in i målet osv, folk får rött kort mm, haha! Saknar tiden när man spelade innebandy faktiskt. Fan va roligt det var, haha! Blir nog att jag kikar nån mer gång :)

Nu borde jag ta tag i den hög med läxor som ska göras, den bara byggs på haha! Trååkigt, men gör man klart allt på en dag så är det ju gjort, synd bara att han inte har den orken xD haha!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: EvelinaFredin

HAHAHA,

Samma kille 2 gånger i samma mål,

sååå klockrent!

2011-01-24 @ 17:19:14
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0