Dubbla budskap

Fan vad jag hatar dubbla budskap!

Ditt språk bland andra säger en sak, men samtidigt säger samma språk en helt annan sak.
Jag blir så himla förvirrad av det här.
Jag får känslan av hat samtidigt som kärlek.
Som att du vill det här mest av allt, fast att du vet att det inte går.
Dina rörelser är som två olika människor, när han är med är du tillbaka. När vi är vi visar du ditt rätta jag.
Hur ska jag kunna veta att ditt rätta jag är det du vill och jag vill?
Ska jag vara tillbakadragen eller inte?
Ska jag försöka?
Försöker jag i förgäves?
Vill du?
Vill jag?
Vill vi?
Ingenting är omöjligt, kom igåg det.
Allt kan hända
INGENTING ÄR OMÖJLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0