Frågestund!

Här kommer frågorna och svaren på frågorna:

  • Eftersom att vi inte känner varandra så är det udda om jag frågar vi kan göra något tillsammans, t.ex shoppa. Hur skulle du reagerat ifall jag hade frågat dig det?

Svar: Jag skulle bli glad att du frågade och hade tyckt att det skulle bli en kul grej. Men först så skulle jag vilja prata mer med dig och lära känna dig bättre :)


  • Haha, jag tänkte på samma grej. Men vill du att vi ska lära känna oss bättre? Skulle vara roligt :)

Svar:
Det är alltid roligt att lära känna nya människor :)


  • mm :) hur många år e du då?

Svar: Jag är 18 år :)


  • Åååhh va kul. Jag vill också vara 18 år. Tycker du att livet är bättre under 18 eller över?

Svar:
Jag tycker inte att det är sån stor skillnad, men visst är det skönt att bli mer vuxen, men det innebär mycket mer ansvar också.

  • hur länge blir du i england? & ska vi ses snart :D?

Svar: Jag blir i England i 3 veckor och 1 dag :) Klart vi ska ses snart :)


  • Vart i Sverige skulle du helst vilja bo?

Svar:
Jag skulle helst vilja bo i en större stad än vad jag gör nu, Stockholm eller Uppsala kanske skulle passa mig :)


  • Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Svar:
Jag skulle nog börja med att boka en solresa för hela min familj. Sen skulle jag nog spara lite pengar, sen skulle jag självklart shoppa :D



  • Hur många läser din blogg?

Svar: Det är väldigt olika från dag till dag, en bergochdalbana liksom :)


  • Anser du att du går rakt? : )

Svar:
haha ne jag vinglar fram :)


  • har erik en fin snopp?

Svar: Vill du ha en bild så får du avgöra själv? ;)


  • vad vill du göra i framtiden? :)

Svar:
Jag vill hitta ett jobb jag trivs med, jag vill även ut och resa och forska världen. Sen vill jag självklart ha barn och flytta till hus :)




Ni får självklart fortsätta att ställa frågor till mig hela kvällen, keep it up :) PUSS



Kommentarer
Postat av: Laila

så bra =)

2010-02-15 @ 19:37:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0