Fredag

Fredag nu då, klockan är sju? Å vafan ska man göra? Jag vill inte sitta hemma själv och tråka. Helt värdelöst. Ska man ut på krogen? Kanske, men de kostar ju pengar. Sen ska jag ju ut med Emlan imöra också<3
Men jag skulle verkligen behöva plugga, men hallå det är ju helg?
Skulle behöva laga mat också, men det tar ju över en timme och då är klockan mycket. Så gör nog hasselbackspotatis och fläskfilé imorgon istället :)
Det kanske blir tv-spel, film, godis och myskväll istället. Man skulle bara haft någon att mysa med också^^ Får bli den förstabästa jag ser haha, kanske mannenundertrappan^^

Men jag hör av mig nå mer under kvällen. Puss på alla och glöm inte att kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0