Hejdå Sverige, Hej England!

Ja, imorgon åker jag iväg till England. Ska bli jätteroligt, kommer sakna alla <3

Tåget går 06:58 imorgon så jag hinner inte blogga nå mer:(  Sen när vi kommer till arlanda kommer vi nog checka in på engång. Sedan åker vi flyg till Heathrow och sedan buss typ fyra timmar till Newton Abbot. Kommer fram vid åtta på kvällen. Jobbig dag, menmen. Men jag hoppas alla har det bra här hemma! Jag ska försöka ha det bra där, ska shoppa massor:D Sen ska jag försöka stå ut maten^^ Har inte så bra rykte maten, men vi får väl se vad som serveras, bara äta och tiga antar jag. Men vafan ska jag göra om de serveras korv? Jag äter inte korv! Har inte gjort det på flera år och jag köjs om jag äter det. Hehe, får väl se vad jag gör xD Pinsamt ändå att säga att jag inte äter det, på engelska. Hur ska jag förklart det på ett bra sätt? xD

Ne, nu måste jag nog packa klart, så packningen är klar imorgon när vi åker.

Elin ringer vid halv sex imorgon så det är väl bara att kliva upp^^ Men måste kliva upp ändå och göra mina baugetter:)

Nu ska jag och pojkis mysa en sista kväll, det blir chips och dipp å tv:)


Puss och hejdå alla <3

Kommentarer
Postat av: Simone

jaaag saknar dig redan!

2010-02-19 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0