Lördagskväll

Kvällen började bra med sällskap av Frida, Fredrika och Jocke :) Sen var vi ju så dum i huve och åkte ner till stadt. Som sög balle. Det var tydligen liveband som var skit dålig. Kvällen spenderades med Emelie, som jag tappade bort, gick runt och letade henne i över en timme xD Men sen svarade Magnus, och hon var hemma iaf. Tur de så inget annat hänt.

Det gick inte att dansa nå bra. Alla var idioter och knuffades så man flög in i alla, då vart dom sur och knuffades tbx -.-  Så dansen sög. Hämta jackan söööög. (blev mos)

Blev äcklad av alla som halvknulla på golvet. Skaffa ett rum. Men nu va det väl en speciell person jag syfta på. Hans morsa ringde nyss till Erik och fråga om han visste var han va. Hans mobil är avstängd och han skulle börja jobba om fem minuter. Men vi vet ju vart han är, men inte vad hon heter. Om vi säger så. Synd att missa jobb pga fylleknull. Men det är ju hans problem, inte mitt!

Nu måååste jag plugga, men kommer väl inte bli det heller-.-

haha, nu vart det ett väldigt negativt inlägg, men det får ni ta xD

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tråkigt med dåliga band :S

2010-02-07 @ 13:02:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, skit tråkigt. Typ gubbar nästan. Det söög xD

2010-02-07 @ 15:45:27
Postat av: ...

....... (....) omg

2010-02-07 @ 23:24:27
Postat av: Frida

sen vare NÅGON som la telefonen i jackficka, IGEN !

2010-02-08 @ 11:04:31
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe, ja jag råkade ju det :( förlåt Frida <3

2010-02-08 @ 15:32:48
URL: http://lisafredin.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHA, sorry om jag försvann! Men jag var helt jävla borta, fattade inte alls vad jag höll på med xD Så jag gick till Magnus!

Tur att du fick tag på han iaf!

:)

2010-02-08 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0