Tisdag :)

Idag var jag till expert och knäppte kort till nytt id-kort, kostade 199kr, vilket jag tyckte var lite dyrt. Men ändå.
Sen gick vi vidare till banken och fixade id-kort där. Kostade 400kr, vart ganska förvånad för sist jag var där sa dom att det skulle kosta 100kr. Men jag betalade ju självklart. Sedan ringde jag min pojkvän och berättade, då tyckte han att det lät mkt. Så han kollade upp det på internet. Eftersom jag har Young Vision så skulle det kosta 100kr. Så jag gick tillbaka till banken och fick tillbaka 300 kr :) Det är ju faktiskt lite pengar:)

Nu sitter jag på skolan, sitter på svenska lektion, jobbar med dikter. Ganska tråkigt. Har även skrivit en liten packlista till England, men den blev ganska lång :S Men måste nog förkorta ner den lite så jag kan handla lite där också. Hihi.

Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0