18!

Idag är det min dag och jag blir 18 :D Hade så jääävla roligt igår, de som inte kom missade verkligen nått, kvällen blev perfekt,(nästan iaf) xD
Vill säga tack till alla för presenter och för att ni ville komma <3
När klockan var tolv fick vi skjuts ner till Stadt :D Sedan var det massa dans med Frida och Alex till klockan två :D Sen en KALL promenad hem xD
Det kommer massa bilder från kvällen senare :D Puss


Emelie och Mickis rockar loss :)



Anna och Sofia :)









Klara kom :)


Fredrika, Anna, Sofia, Frida, Mickis, Emelie, Klara, Simone :)




haha, ja vad ska man säga xD





Party :D





haha, mickis :)


hahaha


Emla och Alex :)


Yeah





Sötsimone



Fick autograf av Anna också xD



Vart två på Stadt också, Henka skrev sin autograf, och Bryztegaz. Den var tydligen värd väldigt mycket så jag skulle passa mig så ingen skulle hugga av mig armen. haha. Sen var ju P i farten också xD

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis Lisa :D Ser ut som ni haft en lyckat kväll åh natt!! Jätte grattis igen, ses på skolan ( om du inte är bakis då rå??Man vet ju aldrig.. hihihi ) <3

2010-01-31 @ 13:51:12
Postat av: Emelie

Tack för kvällen, den var grym!:D <3

2010-01-31 @ 15:54:02
Postat av: Emelie

Ps, VILKA JÄVLA BILDER!:D

2010-01-31 @ 15:54:33
Postat av: Kusin

Grattsi lillskrota på DIN stora dag, nu är du vuxen på papperet oxå.. Många kramar från kalla Harmånger..

2010-02-01 @ 14:20:17
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0