Trötter!

Klockan är nu runt sju och jag är nyduschad och ska snart gå iväg till bussen :) Är så himla trött nu, har blivit ganska sent hela den här veckan, aldrig före tolv iaf. Menmen..

Ska till skolan nu och ha tre lektionern, drygt som fan att jag har håltimme på tre timmar bara, som sagt, menmen.

Efter skolan ska jag åka iväg och storhandla på Ica Maxi. Kylskåpet behöver en påfyllning^^ Skrev en lista igår på vad som skulle handlas för den här veckan, då kom jag på att jag kommer bli ruinerad^^ Menvafan, man fyller ju inte 18 varje helg, det är ju inte ofta det är fest, kalas och taco samma helg liksom :)

Ne nu läre jag pallra mig till skolan, Suck! Men vi hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0