Fredag

Äntligen fredag och helgen är här. Det händer så himla mkt den här helgen :D Jobba nu klockan fem, sen kanske hjälpa till att bala tårta, sen äre crusing ikv också. Svenskan gick super idag, Lärarn var iaf jätte nöjd, bra där!

Imorgon är det dop som gäller! Sen så ville några kompisar ha med mig ut på krogen sen, tror jag hänger på, får se hur läget är då jussum (:

på Söndag ska vi till Stocka på nån loppis eller nått (: Sen är det bilbingo sen ;)

På måndag ska min sista uppgift i hela år 2 in, undra när jag ska ha tid att göra den? Skitsamma, sen klockan fem har jag sista teorilektionen, och sen ska jag till min kusin som fyller år (:

Sen på tisdag ska jag på riskettan i tretimmar.

Ne, nu ska jag äta lite tacos innan jag ska åka å jobba, (:


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0