Härlig skön soft Tisdag

Idag har dagen varit bra! Hade en lektion, lekte lekar och sen utvärdera det, sen kom konsumentvägledaren och snackade lite, sen slutade vi. Jag, Alex, Elin, Jennie, Sofie å gitarrmannen tog en prommis ner på stan, sedan dök Syster å Carro å en söt Ebba upp, så det slutade med att jag tog en prommis hem till dom, och sedare tog jag en prommis hem (:


Nu har jag satt igång en tvättmaskin, suger att bara ha en tvättmaskin, speciellt nu när jag insett att vi har hur mkt tvätt som helst :D

Nu ska jag försöka laga nån mat, funderar på att göra hasselbackspotatis :D Muums!

Sen ska jag göra klart min hemsida, eftersom jag ska redovisa den imorgon!

ikväll klockan halv nio sticker jag och två kompisar på bio, det blir sex and the city 2 (:




Någon som sett den? (:

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, var filmen bra..?!? Jag vill oxå se den..!!

Kram på dig.. <3

2010-06-01 @ 22:51:40
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0