Måndimåndi

Måndag idag och jag vaknade upp jätte förkyld, usch! Jag låg och drog mig jätte länge i sängen och läste tidningen och lite reklam å så, sen vid halv två hoppade jag in i duschen och åt lite lunch. Sen for jag ner på körskolan och gjorde lite testen, klarade slutteset igen... Men de är ju samma frågor, då blir det ju ingen match? Efter körskolan så gick jag mot stan och träffade på min vän Emelie som står å säljer jordgubbar! Självklart köpte jag en liter. Sen gick jag vidare mot stan. Det blev några köp, en klocka, en väska och ett par svarta jeansleggings.

Telefonen har gått i ett idag, ingen vet varför... Men iaf, Syrran ringde och frågade om jag ville följa med henne imorgon när hon ska lite överallt, först ska vi på bb å knäppa kort till tidningen, sen ska vi på bvc å så. Sen sticker jag iväg på körskolan vettu.. Körkortet närmar sig jussum!

När jag kom hem så lagade jag och pojkvännen mat och så, sen åkte han iväg och tränade med två kompisar, jag ville också träna, men stannade hemma eftersom jag blev så jätte förkyld :(

När han kommer hem ska vi titta på CSI NY och äta jordgubbar med mjölk, mumms!


Hoppas ni har haft en bra dag! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0