Skit natt

Jag kom hem efter elva igår, bio slutade elva. Sen tog jag reda på massa tvätt, suck!

Sen kom jag på att jag hade gympa, (klockan halv ett kanske), Sen så var jag inte klar med redovisningen, så jag måsta göra klart den, eftersom jag hade redovisning idag... Så klockan vart emot två, halv tre innna jag la mig. inte undra på att man vaknar 8, och börjar 8 då?

Jag är så jävla inne i mina drömmar, jag vet inte vad jag ska ta mig till, om jag vaknar till av alarmet så stänger jag av det och drömmer vidare som en stock, drömmen är så himla verklig, och jag vet inte om det har hänt eller inte när jag vaknar. Jag drömmer och drömmer och drömmer. Någon som upplever likadant?


Aja, nu ska jag redovisa min webbutik, so wish me luck!


Tyckte de passa in med en bild på sängen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0