TisdiTisdi igen

Tisdagen är här och jag vaknar av en jävla smäll, jag flyger upp och undrar om ryssarna tagit in sig i landet. Men, det visade sig att vara posten och där ligger en "teknik magasinet" katalog som small i golvet. Suck! Så förkyld som jag var så kröp jag mot duschen. Sedan knackade det på dörren och där står min kusin och flinar (: fniss

Nu har vi satt igång en tvättmaskin och har varit och handlat. Nu snart ska vi baka kladdkaka och kanske nå mer smaskigt (:

Senare åker vi nog iväg för att byta två par skor till ett par snyggare kanske, tihi.


Jag har fortfarande inte fattat att det är lov än, helt sjukt!!


Här kommer dagens bild som idag blev på min softarkompis Alex!

Som jag dock råkade ringa idag, han får skylla sig själv när han ligger högst upp på listan xD


Hoppas ni har en bra dag allihop!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0