ARRGHH!!

Usch vad less man blir... Är "ledig" idag, eller har rest dag, tänkte läsa massa bok. Men det blev inte, eftersom jag fick en hemtenta igår, har 24 timmar på dig att skriva den, så den ska vara innne senast ikväll. Så har suttit med den i några timmar nu. Nu är jag i Eriks lägenhet, ska ringa till lite folk å boka klassen. Sen halv tre träffade jag mamma på stan, vi gick till Phone House å hörde vafan vi skulle göra med min jävla mobil om inte fungerar tack vare dom.... De sa att vi måste gå genom hemförsäkringen, fuck heller att jag tänker betala 2000kr till. Så arg som jag var gick raka vägen till konsumentvägledaren och berättade situationen. Hon vart flyförbannad, hon brukade aldrig bli arg, men det här tog fan priset sa hon. Så hon följde med oss raka vägen till Phone House och började diskutera med dom. Dom fegisarna skyllde bara på att de inte kunde göra något *Pussies* eftersom inte chefen var där. (han var bortrest, ) Så då sa hon att deras chef skulle gå in till henne på onsdag då han var hemma å sncka med henne. Å gjorde de inte något då så sa hon att vi skulle gå raka vägen till allmänna reklamationsnämnden!!


I detta inlägg vill jag också ge Phone House så mkt BADWILL som de bara går... Köper ni en mobil där å den går sönder eller om ni får problem, så kommer ni aldrig få bra hjälp, de bara krånglar och ni kommer bara få mer problem. Har nyss lagt ut över 5000kr på en ny mobil, som jag inte alls kan använda. De hjälper mig inte ett skit.



KÖP ALDRIG NÅGOT PÅ PHONE HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

jag vet , DOM SUGER ARSEL !!!!!

2010-05-20 @ 16:54:34
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0