Efterfest på efterfesten!?!

Skulle ta det lungt igår kväll, så tittade på film, som ni redan vet ^^
Typ halv tre ramlade det in tre snygga killar som ville efterfesta, de spelade lite guitar hero, sen blev det youtube. "Kung motorcykel, kung motorcykel, kung kung osv" haha, men sen fick de för sig att ha en efterfest på efterfesten i Rogsta. Så den fjärde killen ramlade in (Skjutsen) och sen åkte vi till Rogsta. Väl där så blev det tv, och grapparna tog sig en Whisky sådär fyra på morgon, sen däcka typ alla. Eller H gick upp och sov, Sen satt vi tre där i soffan och insåg att om vi skulle somna så, så skulle inte P ha någon känsel i benen när vi vakna, så E slängde sig på fotöljen och jag fick trängas i soffan med P.... Kvällen sluta ju som den gjorde, haha.

Mamma var snäll och skjutsa in oss till stan igen :)

Snart ska jag övningsköra med pappa :)

Nu ska jag skriva lite på min rapport -.-


Pusshörs
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0