En trött måndag

Denna måndag väl väldigt trött å seg. Den började i skolan, fick reda på Matte nationella B, gick bra det (:

Sen for ja till stan med Siss, där vart det mkt kik på massa bäbiskläder (: Sen gick jag till körskolan och gjorde tre faser där, sen tog ja bussen hem å här sitter jag.. Om tjugo minuter blir jag hämtad, då far jag till stan och KÖPER bäbiskläder mm. Sen kanske jag käkar på stan innnan jag har körlektion 18.35 (:

Fan, jag har fortfarande halva boken kvar, å den ska in imorgon (: hihi, busigt värre. Men vafan, jag klarar allt, jag är "superwoman"



Idag får det bli en bild på min snygge vän, som förövrigt kommer hem idag (: <3
-****NiGGGGaahh****

Kommentarer
Postat av: Emla

snygg brud det där!



NIGGGGGGGGGGAAH!

HAHHAAHAHAHAHAHAHA :D

2010-05-26 @ 16:59:27
Postat av: Emla

snygg brud det där!



NIGGGGGGGGGGAAH!

HAHHAAHAHAHAHAHAHA :D

2010-05-26 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0