JAG VANN!

Haha, jag vann första pris, GRYMT! Jag var på gårdsfest på malsta skola (: Jag gick tipspromenaden som självklart var gratis (: Det var 13 frågor och tro det eller ej så fick jag alla rätt och kammade hem första priset :D Fast trodde inte att jag skulle vinna, så jag, syrran å Ersk for till Gnarp på Second hand (: sen ringde morsan å sa att jag hade kammat hem första priset som var en fruktkorg och lite godis i den, mums i kulan som syrran brukar säga :D


Hmmm, undra om jag blir moster snart? (: Jag gissade ju på idag jag, både jag och brorsan gissade på 25, men verka inte bli så... Spännande!!! :D




Ne, nu ska jag hjula in i duschen, sen ska jag lägga mig och läsa flyga drake!



Pöss alla glada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0