jorå, hyfsad dag

Dagen började med skola å film osv, sedan seriös brännboll, vi vann med 1 poäng! Bra jobbat!

Sedan åkte jag ner på stan och besökte kända The Phone House. Chefen var mkt trevlig och bad om ursäkt att jag fått vänta så länge på ny mobil, han vill nog få tillbaka sin kund, iaf så fick jag en ny mobil, sköönt! Det blev en svart, de hade inte silver hemma. Men det gör inget, för den var nästa snyggare :D



så ser den ut!

Efter det så gick jag till banken en snabbis och löste in en check typ..

Sedan gick jag raka vägen till körskolan och tränade lite teori, och sedan började körlektionen. Vi tränade parkering och fickparkering. Gick superbra!

Nu är jag hemma och ska laga seriösa hamburgare :D Men undra vart Erik har lagt bröden? De ligger inte i skafferi, och inte i frysen? hmm... Är 100% säker på att vi köpte iaf. De dyker väl upp :D

Nu ska jag laga mat och sedan får vi ser hur kvällen slutar :D

Puss då

Kommentarer
Postat av: Monalisa Granath

De kanske ligger i toaskåpet :)

2010-05-28 @ 17:52:44
URL: http://lisa.fredinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0