Övningskört!

Nu har jag nyss kommit hem från att ha övningskört :) Pappsen kom och hämtade mig och vi for runt överallt. Vi tränade delvis på dragläge och starta backe^^ Det gick super bra faktiskt, inte ett enda motorstopp ;-)

En sak jag stör mig på är övingskörningsskylten. Så fort man ser en bil med en sån skylt, så tappar man respekten på engång typ, tror att de är värdelösa och inte kan köra bil, tror att de kör typ 30 på en 70 väg. Stör mig jätte mkt på att de har sånna fördomar varje gång de ser en sån skylt, men ska jag vara ärlig så tror jag att jag kommer att tänka likadant när jag har körkort. Men de som övningskör kör säkert mycket bättre än många andra som har körkort, tänk alla gamla tanter å gubbar som tog körkort för hundra år sen? Vissa kör ju som idioter -.- Ne, nu orkar jag inte klaga längre :D haha pusspåer


Nu fick jag lust att hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, så ska göra det nu :)

Ikväll blir det nog tacos skulle jag tro, mums ^^


Pusshörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0