Shiit

Vaknade nu när mobilen ringde. Gud vad jag måste ha däckat i soffan så fort jag kom hem.. Har ju stått i café hela dagen idag, och haft en debatt.. Jag representerade Miljöpartiet. Jag kan lova att det vart en het debatt. haha

Ne, nu ska jag inte sova mer, jag ska åka iväg och träna klocka sju, om jag har skjuts :)

Jag ska även försöka läsa lite svenska bok, flyga drake, har ni läst den?



Senare jag även läsa igenom sidorna i trafikboken. Har trafikteori på körskolan imorgon. Jag ska även börja med min rapport om naturkatastrofer som ska in om en vecka.


Nu ska jag sluta gagga om vad jag ska plugga, haha..


Jag hoppas att ni får en bra lilllördag :)


Pusshörs




Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Silversmycke & katthalsband tävlingar pågår !

Hur är allt med dig idag ? :)

2010-05-05 @ 18:04:49
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0