Svar på Frågestund!

Vad anser du om homosexualitet?
Homosexualitet är helt okej enligt mig. Jag tycker att det är bra att vi människor är olika, och att vi är lagd åt olika håll. :)


vad heter du i mellannamn?
Jag heter Sofie i mellannamn :)

Vilken är din favoritfärg?

Min favoritfärg är svart och röd.

1. skulle du flytta tbx till rogsta ettag eller hur du nu sa dt? (:
Jag skulle flytta till Rogsta för att kunna köra bil mer, men vi får se hur det blir :)

2. VILL DU SPELA MARIO :D?
Mario Äger :D

3. ska du sommarjobba?
Jag hoppas på det, har sökt på många ställen, hoppas någon nappar :)

4. har du fortfarande lika bra kontakt med farbror & dom i silja & rogsta?
Njaa, jag försöker verkligen!

5. när kommer du och hälsar på :D?
När jag inte har så mkt i skolan ;)

& 6an är ingen fråga,
men
6. I sommar, då ska vi till eran stuga, och vi ska knäppa kort, och sola, och bada, och spela kort :D'
haha klart vi kan det Evelina :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi älskar dig kusin

2010-05-11 @ 20:46:57
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0