Tisdag = skitdag

Jävla skitdag idag...


Först Nationella i matte B, i fyra timmar, råkade bli 16 A4 :S

Sen gick vi ner på stan, äckel phone house ringde, går inte på garantin.. Måste försöka få det på hemförsäkringen = 2000kr till

Åkte hem eftersom inte min vän hörde av sig, sen när jag kom hem så skulle han precis åka ner på stan. Typiskt, jag är inte på humör och hela min dag skiter dig.

Har körlektion kvart i sju.

Har prov imorgon som jag inte läst till.

Skulle behöva jobba,
skulle behöva plugga som fan,
skulle behöva ringa till pappa,
skulle behöva ringa till mamma,
skulle behöva packa inför miljöombyte som sker ikv
skulle behöva göra så jävla mkt


Varför orkar jag inte? Varför kommer inte någon till undsättning?

Rädda mig någon?!?

Kommentarer
Postat av: emelie

nu har alla som lagt ner tid på att rösta på vilka skor jag skulle ha på studenten fått sin länk som lovat. Kolla in <3

2010-05-18 @ 18:48:14
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0