Grattis till mig!

Just de, jag fyller år idag, hela 19 år.

Ska jag vara ärlig så känner jag mig jätte gammal, haha ingenvet. Önskar mig inge speciellt och tycker det är jobbigt att fylla år. Så mycket att göra, fniss :D

Men skitsamma, tror de kommer bli en grym dag och får träffa massa roligt folk :)

Har redan fått lites presenter, var folk här igår, fick jättefina sallad och pasta skålar av Eriks morbror å fru, även en fin blomma , tacktack:) Sedan kom farmor å farfar igår också, fick blommor, en superbra skärbräda och ett fint förkläde :D Sen var Carro å Lars å Ebba här igår också, tack så jääätte mkt för hjälpen Carro <3 Han De fick jag bara rosa saker :d kan de bli bättre? Fick superbra schampoo å balsam, fick body butter, en neccesär, nagellack, lippgloss å ansiktsmask :D

Erik grattade mig imorse, ville inte alls ha en enda sak av han, eftersom jag redan fått min present, min mini dator :) Men självklart kom han med två saker i handen. Ett presentkort på datapryler på 500kr, tänker köpa ett fodral :D Sen kommer han med ett till kuvert, där är det presentkort på FriskisåSvettis, 1200 kr :O shit liksom, men hade önskat det, inte av han dock xD Så nuru Elin, ska jag köpa både gymkort å passkort ;)

Sedan så i lördags fick jag också superbra saker av mina vänner <3 Tack Julia å sofia ;) Å Elin :) Har säkert glömt något xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0