mys

Bloggar nu som jag har lovat att göra minst en gång per dag. Får se om de går ;)

Min bff Maria är här nu, kan inte fatta, vi har ALLTID lika roligt! Blir filmkväll ikv :)

Här har vi några exempel på våra fina samtal:

Idag:

Lisa: Maria, ska du sova här?
Maria: Rycker på axlarna

Lisa: Blink ;)
Båda: asg




Erik: vänder sig om och kollar om det kommer någon bil, tänker köra iväg.
Lisa: du kanske ska starta bilen först
maria: asgarv





Erik: Vafaan va de där?!? (Livrädd)
Jag: Hon nös
Erik: Det lät som en ballong som small
Jag: Maria nös
Erik 5 minuter senare: Prosi
t




Så jävla klockrent, Maria är alltid med i nån av dom ;)


Älkar dig vännen <3



VILL TILLBAKS!

Kommentarer
Postat av: maria

så klockren vi är! loveyou♥

2011-03-17 @ 22:05:38
URL: http://mariiabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0